Vi anbefaler at du alltid bruker siste versjon av nettleseren din.

Meld samhandlingsavvik og fakturainnsigelser

Meld samhandlingsavvik! Hensikten er å sikre at uønskede hendelser blir behandlet for å forebygge gjentakelser og redusere antall hendelser.

Ved brudd på tjenesteavtaler, inkludert uønskede hendelser relatert til samhandling mellom sykehus og kommuner må man melde avvik. Hensikten er å sikre at uønskede hendelser blir behandlet for å forebygge gjentakelser og redusere antall hendelser.

Uønskede samhandlingshendelser til Helgelandssykehuset sendes til

postmottak@helgelandssykehuset.no

Avvik med sensitivt innhold må sendes per post til Helgelandssykehuset, pb. 601, 8607 Mo i Rana.

Meld samhandlingsavvik

Rutine for melding og håndtering av uønskede samhandlingshendelser mellom kommunene og Helgelandssykehuset HF

Skjema melding om avvik mellom kommune og Helgelandssykehuset HF

 

Fakturainnsigelser 

Informasjon kommer

 

Sist oppdatert 21.01.2025